Ajánlati feltételek

 
 
IRODAI BEKÉSZÍTÉSEK ÉS CATERING
 
Megrendelés
 
Rendezvényt kizárólag a vevő által történő írásos, vagy online megrendelést követően, és a vevő felé történő írásos visszaigazolás után tekintünk megrendeltnek.
 
Árajánlataink érvényessége 14 nap, de amennyiben a rendezvény dátuma 14 napnál közelebbi, ebben az esetben 24 óra.
Az ételeket és italokat, rendezvény előtt legkésőbb 5 munkanappal kérjük véglegesíteni.
Az ajánlatban szereplő árak az ajánlatban szereplő vendéglétszám esetén érvényesek, létszámváltozás esetén az ajánlat változtatásának jogát fenntartjuk. 
 
Az árak tartalmazzák a megrendelt ételteleket és italokat és azok kiszállítást prémium minőségű melamin, pala, vagy porcelán tálakon, valamint szerviz eszközöket és minőségi szalvétát.
Az árak nem tartalmazzák az fém evőeszközök, porcelán tányérok, és üvegpoharak költségét, valamint felszolgálást, ezek külön elszámolás tárgyát képezik.
 
Lemondás és létszámmódosítás
 
A Megrendelő mindennemű rendelést csak írásos formában módosíthat, illetve mondhat le.
 
A végleges vendéglétszám leadási határideje rendezvény előtt 5 munkanap, ezt követően már csak maximum 10% létszámváltozást áll módunkban elfogadni. 
3 munkanappal a rendezvény kezdete előtt módosítást nem tudunk elfogadni.
 
Kötbérmentes lemondási határidő 14 nappal a rendezvény előtt. 

Határidő utáni lemondás esetén kötbért számlázunk, melynek mértéke:
• 14 -7 nap közötti lemondás esetén a rendezvény előzetesen kalkulált összegének 50%-a
• 7 napon belüli lemondás esetén a rendezvény előzetesen kalkulált összegének 100%-a
 
Minőségbiztosítás
 
Minőségbiztosítási szabályzatunk szerint az ételeket maximum 3 órán keresztül van módunkban kínálni, az ezen időn túl elfogyasztott ételekért nem vállalunk felelősséget. 
 
A menü és italsor változtatásának jogát, a termékek piac elérhetőségének tekintetében, fenntartjuk. Amennyiben a megrendelt menüsor valamely étele nem érhető el, ezt minőségben és jellegében illeszkedő étellel helyettesítjük.
Büféasztalos rendezvénynél a megrendelt létszámra a menüsor összességében elegendő mennyiségű ételt tartalmaz, a teljes kínálat egyes részei azonban elfogyhatnak.
 
A rendezvény területére idegen áruk, eszközök, ételek valamint italok csak előzetes egyeztetés alapján, szállítólevél vagy egyedi jegyzőkönyv ellenében hozhatóak be. A behozott tárgyakért, valamint az velük okozott esetleges károkért felelősséget nem vállalunk.
 
A rendezvényen közreműködő, a megrendelő által behozott művészek, szervezők és alvállalkozók számára étkezést és italokat kizárólag külön megállapodás alapján, térítés ellenében biztosítunk.
 
A vendéglátás eszközeiért a Megrendelő a rendezvény teljes ideje alatt, azok visszavételéig teljes felelősséget vállal. Törés, rongálódás, vagy eltűnés esetén az eszköz beszerzési ára kerül kiszámlázásra.
 
Szállítás
 
Irodai catering szolgáltatásunk jelenleg, az ITT megjelölt területen érhető el.
 
 
Az kiszállítás ára kedvezményesen 2800 Ft, mely összesen 1 ki- és 1 elszállítást tartalmaz.
Minden további szállítás külön elszámolás tárgya.
Lehetőség van a megjelölt területen kívül is rendelni, ezen szállítások egyedi árazás alapján történnek.
 
SHARING BOXOK
 
 Megrendelés
 
Sharing box rendelést kizárólag a vevő által történő írásos, vagy online megrendelést követően, és a vevő felé történő írásos visszaigazolás után tekintünk megrendeltnek.
 
Az ételeket és italokat, rendezvény előtt legkésőbb 2 munkanappal kérjük véglegesíteni.

Az árak tartalmazzák a megrendelt ételteleket és italokat és azok kiszállítást.
Az árak nem tartalmazzák a szerviz eszközöket, evőeszközöket, tányérokat, poharakat, felszolgálást.
 
Igény szerint környezetbarát, lebomló evőeszközök (kés, villa, kanál) rendelhetőek: 30 Ft / db
 
Megrendeléseink nagy száma miatt a megrendelést a megrendelő köteles a futár megérkezésétől számított maximum 10 percen belül átvenni. Ha az átadás a megrendelőnek felróható okból meghiúsul, úgy az esetleges megismételt szállítás, a teljes rendelési összegen felül kiszámlázásra kerül. 
 
Lemondás és módosítás
 
A Megrendelő mindennemű rendelést csak írásos formában módosíthat, illetve mondhat le.
 
A szállítás napjától számított 2 munkanapon belül módosítást, lemondást nem tudunk elfogadni.
Minőségbiztosítás
 
Minőségbiztosítási szabályzatunk szerint az ételeket az átadást követően maximum 3 órán keresztül van módunkban kínálni, az ezen időn túl elfogyasztott ételekért nem vállalunk felelősséget. 
 
A menü és italsor változtatásának jogát, a termékek piac elérhetőségének tekintetében, fenntartjuk. Amennyiben a megrendelt menüsor valamely étele nem érhető el, ezt minőségben és jellegében illeszkedő étellel helyettesítjük.
 
Szállítás
 
Jelenlegi akciónk keretein belül a szállítási területen belül, a kiszállítás INGYENES!
A szállításokat 1 órás időintervallumban tudjuk garantálni.
A pontos terület ITT megtekinthető.
 
Az árak 1 kiszállításra vonatkoznak, minden további szállítás külön elszámolás tárgya.Igény esetén, lehetőség van a megjelölt területen kívül is rendelni, ezen szállítások egyedi árazás alapján történnek.
 
Szállítás munkanapokon 7:30 - 18:00 között. Hétvégi rendeléssel kapcsolatban, kérjük minden esetben érdeklődjön a hello[kukac]essencecatering[pont]hu email címen. 

 
CATERING KITELEPÜLÉSEK
 
Megrendelés
 
Komplexebb rendezvények esetében minden esetben egyedi árajánlatot adunk.
 
Rendezvényt kizárólag a vevő által történő írásos, vagy online megrendelést követően, és a vevő felé történő írásos visszaigazolás után tekintünk megrendeltnek.
 
Árajánlataink érvényessége 14 nap, de amennyiben a rendezvény dátuma 14 napnál közelebbi, ebben az esetben 24 óra.
Az ételeket és italokat, rendezvény előtt legkésőbb 5 munkanappal kérjük véglegesíteni.
Az ajánlatban szereplő árak az ajánlatban szereplő vendéglétszám esetén érvényesek, létszámváltozás esetén az ajánlat változtatásának jogát fenntartjuk. 
 
Lemondás és módosítás
 
A Megrendelő mindennemű rendelést csak írásos formában módosíthat, illetve mondhat le.
 
A végleges vendéglétszám leadási határideje rendezvény előtt 5 munkanap, ezt követően már csak maximum 10% létszámváltozást áll módunkban elfogadni. 
3 munkanappal a rendezvény kezdete előtt módosítást nem tudunk elfogadni.
 
Kötbérmentes lemondási határidő 14 nappal a rendezvény előtt. 

Határidő utáni lemondás esetén kötbért számlázunk, melynek mértéke:
• 14 -7 nap közötti lemondás esetén a rendezvény előzetesen kalkulált összegének 50%-a
• 7 napon belüli lemondás esetén a rendezvény előzetesen kalkulált összegének 100%-a
 
Minőségbiztosítás
 
Minőségbiztosítási szabályzatunk szerint az ételeket maximum 3 órán keresztül van módunkban kínálni, az ezen időn túl elfogyasztott ételekért nem vállalunk felelősséget. 
 
A menü és italsor változtatásának jogát, a termékek piac elérhetőségének tekintetében, fenntartjuk. Amennyiben a megrendelt menüsor valamely étele nem érhető el, ezt minőségben és jellegében illeszkedő étellel helyettesítjük.
Büféasztalos rendezvénynél a megrendelt létszámra a menüsor összességében elegendő mennyiségű ételt tartalmaz, a teljes kínálat egyes részei azonban elfogyhatnak.
 
A rendezvény területére idegen áruk, eszközök, ételek valamint italok csak előzetes egyeztetés alapján, szállítólevél vagy egyedi jegyzőkönyv ellenében hozhatóak be. A behozott tárgyakért, valamint az velük okozott esetleges károkért felelősséget nem vállalunk.
 
A rendezvényen közreműködő, a megrendelő által behozott művészek, szervezők és alvállalkozók számára étkezést és italokat kizárólag külön megállapodás alapján, térítés ellenében biztosítunk.
 
A vendéglátás eszközeiért a Megrendelő a rendezvény teljes ideje alatt, azok visszavételéig teljes felelősséget vállal. Törés, rongálódás, vagy eltűnés esetén az eszköz beszerzési ára kerül kiszámlázásra.
 
Catering díja
 
A rendezvény helyszínének és részleteinek pontos ismeretében (esetenként személyes helyszínbejárást követően) szállítási-, vagy catering díjat állapítunk meg.
Külső rendezvényhelyszínen megrendezett rendezvények esetén a catering díj tartalmazza a konyhatechnológia és a vendéglátás eszközeinek kitelepítését, szállítását és pakolását, azonban nem tartalmazza a textíliák, bútorok, a dekoráció és a technikai igények költségét. 
 
Budapest területén kívüli rendezvény esetén 250 Ft + Áfa / km szállítási díjat számolunk fel.
 
A rendezvény lebonyolítása érdekében a Megrendelő részéről az alábbi feltételek biztosítása szükséges: fedett terület a kiszolgáló eszközök felállításához és vendégtér felkészítéséhez, igényeknek megfelelő méretű fedett előkészítő helyiség mosható padlózattal és ivóvízvételi lehetőséggel, igényeknek megfelelő áramvételi lehetőség, behajtási lehetőség teherautók és 3,5 tonnás hűtőautók részére, személyzet számára kijelölt öltöző- és mosdó helyiség.
 
ÁLTALÁNOS
 
Árak és fizetés
 
A weboldalon szereplő árak forintban értendők és tartalmazzák a 27% Áfa-t.
Egyéni ajánlatainkban előfordulhatnak nettó árak, ezeket minden esetben jelöljük.
’Szerződéses partnereink’ számára lehetőséget biztosítunk utólagos, átutalásos fizetésre, a szerződésben foglalt fizetési határidők betartásával.
 
’Nem szerződött partnereink’ kötelesek a megrendelt szolgáltatás díját a rendezvényt megelőzően, teljes egészében kiegyenlíteni.
Fizetési lehetőség banki átutalással bankkártyával vagy készpénzben. A helyszíni készpénzes, illetve bankkártyás fizetéssel kapcsolatos igényt kérjük előre jelezni.
 
Behajtási engedély-köteles területen tartott rendezvény esetén a behajtási engedély költsége a megrendelőt terheli.
 
Vis maior
 
Nem vállalunk felelősséget a megrendelő, vagy vendégei káraiért, amennyiben azok a cégünk felelősségén kívül esnek. Ilyen vis major esetek pl.: sztrájkok, tüntetések, utazási vagy szállítmányozási nehézségek, elektromos rövidzárlat, egyebek.
 
Egyéb
 
A megrendelő, esetleges panaszát a rendezvényt követő 1 munkanapon belül köteles számunkra írásban benyújtani. Panaszt ezt követően nem áll módunkban elfogadni.
 
Amennyiben a megrendelő ajánlatunkat írásban megrendeli, azzal a fenti kondíciókat maradéktalanul tudomásul veszi és elfogadja.